START-UP SCHOOL PLAYGROUND

Bij Start-up School krijg je de ruimte om te ontdekken, ontwikkelen en ondernemen op een manier die werkt voor jou. Geen toetsen en cijfers, je laat je ontwikkeling zien via ervaringen, feedback en reflectie. Er zijn energieke challenges, inspiratiesessies, werkcolleges en workshops. Je hebt naast jouw individuele docentcoach een externe coach die je persoonlijke groei stimuleert. En je krijgt inspiratie en begeleiding van ervaren ondernemers, experts en docentcoaches. Als dit jou als muziek in de oren klinkt dan is Start-up School de plek voor jou.

ONTDEKVELD

In het Ontdekveld ontdek je jezelf en de wereld van impactvolle start-ups. Er is veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. En je werkt in kleine teams aan challenges met behulp van de
Design Thinking-methode, schrijft je in voor inspiratiesessies en bouwt aan je skills via
werkcolleges en workshops.

ONTWIKKELVELD

In het Ontwikkelveld ga je verder in op je ideeën en ontwikkel je een concreet businessplan. Of je gaat op zoek naar een plek waar je als intrapreneur aan de slag wil. Je werkt je idee uit, maakt prototypes, verzamelt feedback en valideert jouw oplossing bij potentiële gebruikers. Jij bepaalt op welk moment en welke plek je ontwikkelt.

ONDERNEEMVELD

In het Onderneemveld breng je je onderneming echt tot leven en betreed je de markt. Je verzamelt feedback om je product of dienst te verbeteren. Dit is de fase waarin alles bij elkaar komt. Of je bent aan de slag gegaan voor een impactvolle organisatie. Ook hier bepaal jij zelf waar en wanneer je aan je doelen werkt.

LEARNING BY DOING

Geen vast programma met toetsen. Bij ons staat jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling centraal. De praktijk is hierbij de basis. Je krijgt inspirerende colleges van professionals uit de praktijk, werkt aan je vaardigheden en gaat aan de slag met challenges van externe opdrachtgevers. Je leert door te ervaren, door te doen.

BOUWEN AAN JOUW
ONDERNEMENDE IDEEEN
ÉN EEN ERKEND MBO-4 DIPLOMA?

Dat is wat Start-up School jou biedt, waar alles draait om jouw ontwikkeling en het maken van impact. Je krijgt de vrijheid om je eigen pad te bewandelen en veel persoonlijke begeleiding bij de keuzes die je maakt.

Past dit precies bij hoe jij wil leren? En ben je super gemotiveerd om hiervoor te gaan? Dan is het de hoogste tijd dat je contact opneemt met ons!

Schrijf je in voor een infomoment of neem contact op via het contactformulier. We leren je graag kennen!