SAMEN VOOR
EEN BETERE WERELD

Samenwerking is essentieel voor het succes van ons onderwijs. Door samen te werken met duurzame ondernemers en experts, bieden we onze studenten de kans om te leren van de beste.

We geloven in een co-creatieve aanpak, waarbij we samen het onderwijs bedenken, uitvoeren en continu verbeteren. Als partner help je jong talent ontwikkelen en word je deel van een innovatieve community. Partnerschap met Start-up School biedt maatschappelijke impact, de mogelijkheid om jonge mensen te inspireren en relaties met de volgende ondernemende generatie. Jouw expertise en ervaring zijn van onschatbare waarde.

PARTNER START-UP SCHOOL

Inspiratiesessies

Deel jouw kennis en ervaring tijdens interactieve sessies.

Meetups en events

Organiseer samen met ons events om van elkaar te leren en te verbinden.

Bedrijfsbezoeken

Nodig studenten uit en ontdek hoe zij naar jouw bedrijf kijken.

Mentorschap en advies

Begeleid studenten als mentor of adviseur.

Investeren in start-ups

Ondersteun met financiële middelen of expertise.

METEEN ENTHOUSIAST OF MEER WETEN?

Wil jij graag meer weten over onze missie, visie en werkwijze? En of die bij jouw organisatie passen? Neem dan vooral contact met ons op via het contactformulier onderaan deze pagina.

ONZE PARTNERS

We zijn enorm dankbaar voor de samenwerking met onze partners!