STARTEN
BIJ START-UP SCHOOL

Bij ons kun je na een positieve intake op ieder moment in het jaar starten. Start-up School is ideaal voor jou als je zelfstandig en super gemotiveerd bent, initiatief toont en een positieve impact wil maken. Ons concept biedt veel vrijheid én verantwoordelijkheid. Een match met jou als je je eigen leerpad wil bepalen op de manier die werkt voor jou.

ONZE DROOM EN AMBITIE

Wij zien een wereld waarin jonge mensen hun passies volgen en voor positieve verandering zorgen met hun ondernemende energie. We bouwen in co-creatie aan onderwijs wat  dit mogelijk maakt.

Summa-Startup-HR-1445 (Groot)

Hoe meld ik me aan?

1. Infomoment: Schrijf je hier in. Deze infomomenten vinden één keer per maand plaats. Tijdens dit infomoment krijg je een rondleiding en ontvang je uitgebreide informatie over Start-up School.
  2. Motivatieopdracht: Na het infomoment krijg je een motivatieopdracht toegestuurd. Deze opdracht helpt je om jouw drijfveren en motivatie te laten zien.
  3. Beoordeling motivatieopdracht: Wanneer je motivatieopdracht positief wordt beoordeeld, nodigen we je uit voor een intake.
  4. Intake: In een gesprek hebben we het samen over jouw motivatie, doelen en verwachtingen. Ook ben je bij een sessie, college of workshop om de sfeer te proeven. Als de intake positief verloopt, meld je je aan en plannen we samen wanneer je start. Bij twijfel kunnen we kiezen voor een assessment.

MEER WETEN?

Het is onze missie om jou te inspireren en te ondersteunen bij het realiseren van jouw ondernemende dromen.
We geloven in jouw potentieel. Je krijgt de ruimte en de begeleiding om jouw ideeën te ontdekken en
waar te maken. Check wanneer het volgende infomoment is. We zien je bij Start-up School!